【地球盟友】【柯博拉Cobra】2012年5月12日訊息 【世界解放日之後的集體冥想】

Instructions:
冥想指南:
 
 
1.  Relax your mind and body by watching your breath for a few minutes.
 
身心放鬆,用幾分鐘關注自己的呼吸。
 
 
2. Visualize civil authority arresting central banking criminals such as Rothschilds and Rockefellers, and other members of this Cabal such as Henry Kissinger, etc.  Visualize this process taking place worldwide peacefully and smoothly .Visualize the world finally being free from financial slavery, free from all evil dictators and corrupt politicians.
  
觀想警政單位逮捕中央銀行罪犯:羅斯柴爾德和洛克菲勒,以及陰謀集團的其他成員。例如:亨利•基辛格。觀想這個過程在全世界和平、順利地進行。觀想我們的世界終於從金融奴役中重獲自由。觀想全人類擺脫了所有邪惡獨裁者和腐敗政客;恢復自由。
 
 
3. Visualize bright new future for humanity, with new and fair financial system put into place, with all debts canceled, prosperity funds for humanitarian projects released, advanced technologies introduced, ecosystem healed and human beings finally being free from all oppression.
 
觀想人類光明的、嶄新的美好未來。公平的新金融系統正式上線。所有債務都完全免除。人道主義項目的繁榮基金開始改善人類的生活。先進的高等科技逐漸問世。生態系統完全恢復活力。人類終於從所有的壓迫中自由。
 
 
Time:
冥想時間:
 
Sunday May 13th 
5月13日
 
火奴魯魯6:00 AM 
洛杉磯s 8:00 AM
丹佛9:00 AM
休士頓10:00 AM
紐約11:00 AM
倫敦4:00 PM
巴黎5:00 PM 
雅典6:00 PM
東京12:00 PM
雪梨:5月14日凌晨1:00 
 
 
臉書社團:
 
 
 
原文:
 
翻譯:Patrick Shih
 
 

關於Cobra:

“柯博拉(Cobra)”是昴宿星轉世為地球的某個人類,Cobra為其代稱(由Compression breakthrough”壓縮突破”而來)。其與昴宿星人一直有面對面的直接接觸,他/她是抵抗運動官方的公開聯絡人。

 

抵抗運動是一群來自X行星,目前來到地球穿梭在地下阿加森文明隧道系統中的特種部隊。他們與喜馬拉雅山脈裡面和博拉博拉島下面的昴宿星人地下基地有著頻繁面對面接觸。抵抗運動的重要目的之一就是要加速黑暗勢力(陰謀集團)的移除及逮補。藉由抵抗運動於地面下往上放射的光與天空中銀河聯盟往下放射的光,共同夾擠地表的黑暗勢力(陰謀集團),即稱為”壓縮突破”。

 

 

本文出處網址: https://www.golden-ages.org/2012/05/12/2012-5-12/

轉載內容請保持內容完整並附上本文出處網址

 

 

首頁
下載
捐款
聯絡
跳至工具列